ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
За първите шест месеца от стъпването си в длъжност енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 714 сигнала от клиенти, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Най-честите проблеми, чието разрешаване търсят клиентите на компанията, са свързани с отчитането на електромерите и фактурите за електроенергия. Близо 10 % от всички сигнали са свързани с отчитането на електромерите, 6 % са за въпроси, свързани с присъединяването на нови обекти и едва 5, 5 % с качеството на предоставяната услуга.
От подадените 714 сигнала 457 отговарят на критериите за разглеждане от страна на омбудсмана. В останалите случаи сигналите са счетени за неоснователни.
Клиентите на ЧЕЗ, които подават сигнал в дружеството, получават отговор в 30-дневен срок, допълниха от там.


