ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
За никого не е тайна, че политиката се отразява на модата. Затова някои специалисти възприемат манията за синьо на Парижката седмица на модата като изявление за надигането на национализма в Европа и Америка, предаде Асошиейтед прес.
Макар и точният символизъм да е спорен, няма съмнение, че синьото е цветът на сезона есен-зима 2017/2018. Редица дизайнери използваха синьо в колекциите си, представени на Парижката седмица на модата - британката Фийби Фило от "Селин", италианката Мария Грация Киури от "Диор", японецът Йошиюки Мияма от "Исе Мияке", грузинецът Дейвид Кома от "Мюглер", ливанецът Ели Сааб и роденият в колумбия французин Айдер Акерман.
Пиерпаоло Пичоли разнообрази палитрата в ревюто на "Валентино" с малиново, зелено като градински чай, тюркоазено, жълто, черно и бяло. Той предложи яки от 19-и век и геометрични детайли.
Фийби Фило представи интелектуална колекция с големи мъжки сака, официални рокли с висока талия, огромни маншети и огърлици до коленете в съчетание еднометрови ръчни чанти.
Френският министър на културата каза пред Асошиейтед прес миналата седмица, че парижката модна индустрия, която разчита много на чужди таланти, е застрашена от надигащия се национализъм.