BG EN

Ето на какво Гришо стана рекламно лице

Тенис

Ето на какво Гришо стана рекламно лице

19568
на 25.08.2023
Ето на какво Гришо стана рекламно лице
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Асоциацията на професионалните тенисисти (АТР) представи новата си програма за финансова стабилност "Основна линия" (Baseline). Тя ще бъде въведена през 2024 г. и ще служи като гаранционен фонд за тенисистите от топ 250 на световната ранглиста.
 
За рекламно лице АТР избра Григор Димитров. Първата ни ракета (№19 в света) промотира гаранционния фонд като член на Съвета на играчите към асоциацията.
 
"Да бъдеш професионален тенисист носи невероятни привилегии, но е и много сериозно предизвикателство, особено в началото на кариерата. Програмата "Основна линия" ще промени играта. Знаейки, че имаме сигурност с гарантирани минимални доходи и застраховка в случай на контузии, това ще ни донесе спокойствие и ще ни помогне да се концентрираме върху играта си. Това ясно показва загрижеността на АТР за играчите и бъдещето на спорта", заяви Димитров.  
 
Инициативата има за цел да подсигури минимален доход на най-добрите състезатели, като неутрализира риска те да останат без приход при контузии и дългосрочно отсъствие от корта. Също така по програмата ще бъдат стимулирани най-ярките таланти в тура, предаде "Гонг".

препоръчано
Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата неделя на декември: Девите да внимават с кого общуват, подводни камъни за Водолея САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата неделя на декември: Девите да внимават с кого общуват, подводни камъни за Водолея
ПИК TV x
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО) Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ново
Днес: 92
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК