ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Забраниха рекламна кампания на модната марка "Miu Miu", заради неприемлива сексуална насоченост. Луксозната италианска марка отрича всякакви целенасочени сексуални намеци, но въпреки това рекламата бе забранена заради възможността тя да бъде разглеждана като "сексуализация на деца", съобщи "Индипендънт".
В кампанията участва 22-годишният британски модел и актриса Миа Гот, полулегнала върху легло с отличаващи се бели чаршафи. Моделът е облечена в "изискан костюм и носи лек грим", като снимката подчертава детското й излъчване. Властите, отговорни за рекламните стандарти във Великобритания, смятат, че "моделът има младежки вид, носи минимално грим и дрехите й изглеждат прекалено големи, което само засилва възприемането й като дете под 16 годишна възраст." "Прада", собственикът на линията, отрече показването на модела в "провокативни или сексуални пози" в своята пролетно-лятна кампания за 2015 г.
Компанията обясни също, че снимката е била част от най-новата луксозна кампания, в която участват още два модела – Имоджен Путс и Марин Вакт, заснети от легендарния фотограф Стивън Мейзел.


