ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Прекарваме часове наред в социалните мрежи. Ето защо се вълнуваме от всички промени, на които ставаме свидетели в любимите си сайтове. По това време на годината е нормално да се правят прогнози за предстоящата нова година, затова и решихме да ви представим информацията на Make Use Of.
Благодарение на медията можем да разберем повече за това какво може да очакваме от социалните платформи през 2016 година.
Приложенията Periscope и Meerkat се появиха през пролетта на 2015 година и спечелиха сърцата на потребителите с това че им предложиха ново стрийминг преживяване. Те позволяват на потребителите да излъчват видео на живо към своите последователи в социалните мрежи. Фактът, че броят на подобен род приложения нараства през последните месеци ни дава основателни причини да вярваме че това е бъдещето. Хората обичат да получават актуална информация на мига, защото не е редактирана и отразява най-точно ситуацията. Освен това на всички ни харесва идеята да присъстваме в живота на приятелите си дори когато сме далеч от тях. Ъпдейтите в реално време ще станат причина да прекарваме още повече време в социалните сайтове.
От тази година функцията Instant Articles на Facebook вече е официално достъпна. Тя предоставя на потребителите пълни новинарски истории и интерактивни функции на мобилни устройства. Новата функция е сигурен знак, че Facebook има за цел да се превърне повече в платформа за съдържание отколкото само в социално медийна платформа. Според компанията, Instant Articles ще отговори на често разочароващото преживяване да се чака една статия да се зареди, след като кликнете върху нейната връзка в новинарския ви поток. С тази функция ще се намали времето за зареждане на новините на мобилното приложение, с което ще може да достигнете 10 пъти по-бързо до статиите.
Instant Articles включва и други интересни функции, като например интерактивни карти, мащабиране на изображения, автоматично изпълнение на видеоклипове и аудио надписи. Първите сайтове, партниращи на функцията, са The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Atlantic, The Guardian и BBC News.
Социалните медии, начело с Facebook, се стремят да се превърнат в истински портал към всичко в интернет пространството. Ако може да четем новини и да взаимодействаме в реално време с приятелите си, защо да не можем и да пазаруваме директно от любимата си социална мрежа? През 2014 година Facebook въведе бутон „Buy Now”, Twitter също последва идеята. През 2015 година Pinterest и Instagram обявиха, че ще предложат възможност за извършване на покупки само с един клик на мишката. През 2016 година може да очаквате появата на бутони – като „Buy Now“ във Facebook – да се появяват на все повече места. А това очевидно води до презумпция за повече харчене за продукти, които социалните сайтове ще ни предлагат на базата на нашите интереси.
Източник: digital.bg