ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Често ние самите сме собствените си най-остри критици, но това понякога може да ни изиграе лоша шега. Като се допитаха до близки хора, за да оценят нивото на „успех“ на техните половинки, провежзащите този социален експеримент ни показват, че често изглеждаме по-успешни за другите, отколкото за самите себе си.
Видеото, което е създадено от университета в Strayer, е част от кампания за буквално предефиниране на думата „успех“ по петиции на речника Merriam Webster.
Според екипа от университета 90% от хората не асоциират успеха с щастие, а като „факт на получаване или постигане на богатство, уважение, слава“, което всъщност е и текущата дефиниция за успех по речниците.
Хората във видеото често са изненадани да видят как техните близки ги оценяват, така че не забравяйте – ние трябва да споделяме с нашите близки това, което мислим за тях, и често това дори може да ги направи по-щастливи и по-успешни, отколкото осъзнаваме!