Вход
София
Времето в София 3 o C

Как да се храним евтино и здравословно

Как да се храним евтино и здравословно

на 20.09.2020
11867
0
Как да се храним евтино и здравословно
Автор: ПИК
20.09.2020
0
11867

В днешно време човек може да се храни здравословно, без това да се отразява негативно на семейния бюджет. Пред шведското издание „Svenska Dagbladet” диетологът Кристина Андерсон разказва за седем евтини и полезни продукта.

Здравословното хранене като фикс идея

Здравословното хранене като фикс идея

Хляб от лимец, киноа и годжи бери. Тези така модерни през...

на 09.02.2017

Тя съветва в храната непременно да се добавя лук – той съдържа витамини и полезни вещества, а освен това има и антибактериален ефект. Червеният лук е особено богат на антиоксиданти.

В зелето има вещества, съдържащи сяра, които защитават организма от рак. Хора със стомашни проблеми трябва да използват този продукт в сготвен, а не в суров вид, съветва лекарят, съобщава БГНЕС.

Картофите са подходящи при диети, тъй като този зеленчук дава най-добре усещане за ситост, подчертава Андерсон.

Полезни за здравето са също кореноплодните. Морковите, пащърнака и различните видове цвекло съдържат много минерали и са добър източник на въглехидрати и фибри.

Овесът съдържа специален вид здравословни фибри, наречени бета глюкани, които имат положителен ефект върху нивата на кръвната захар и холестерола. Диетологът съветва да се ядат пълнозърнести храни, тъй като те са по-хранителни.

Практични съвети! Как да се храним здравословно, без да ни излиза твърде скъпо

Практични съвети! Как да се храним здравословно, без да ни излиза твърде скъпо

Повечето хора мислят, че да се храниш здравословно излиза...

на 21.10.2017

Бобовите растения като боб, нахут и леща са изключително богати на протеини и минерали. Андерсон подчерта, че консервираните зърна не губят хранителната си стойност, но струват малко по-скъпо.

Яйцата също съдържат много хранителни вещества. Диетологът ги определи като естествени мултивитамини, тъй като в тях в малки количества се съдържат почти всички витамини и минерали, от които човек се нуждае, а също така имат много здравословни мазнини и антиоксиданти.

Сподели:
свързани новини
Как да се храним здравословно по празниците? Как да се храним здравословно по празниците?
Наближават най-хубавите и чакани празници в годината...
на 19.12.2017
9 мита за здравословното хранене 9 мита за здравословното хранене
Какво да ядем и да пием? Вече съвсем се объркахме. Една...
на 29.07.2018
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
За кого ще гласувате при избори днес?
Общо гласували: 32368
архив

Един парашутист може да достигне скорост до 280 км/ч, ако не му се отвори парашутът. По-бърза скорост може да развие само сапьор.

няма нови новини
Днес: 30
hot
най-четени новини в момента
сега
1643
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
Борисов проговори за скандала с Радев в Естония: Възложих на ДАНС и ДАР да проверят кои са тези „доброжелатели“. Ако някой е подценил темата с карантината, не е наш проблем (ВИДЕО)
x
Най-лошите неща, които не бива да казвате в леглото
x