ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Кампанията на БДЖ "Чети във влака" набира все повече популярност, съобщава БТА, цитирани от „Дарик”.
Агенцията се позовава на съобщение на пресцентъра на БДЖ.
Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач. За улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен на четири основни категории. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ.
БДЖ, съвместно с български издателства, стартира в края на юли кампанията, която цели да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуване. Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на "Чети във влака".
Кампанията се радва на изключително голям интерес, като отчетената посещаемост е между 500 и 1 000 потребители средно на ден.
Виртуалната библиотека на "Чети във влака" ще остане отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: [email protected].
Реализирането на проекта "Чети във влака" предоставя възможност на четящите хора да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следят актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.