ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Органичният спад на печалбата на италианския производител на вино, високоградусен алкохол и безалкохолни напитки "Кампари" (Gruppo Campari) e 37,7 процента за първото полугодие на 2015 година, в сравнение със същия период на миналата, съобщиха от компанията.
Този резултат се дължи на условията на пазара, продиктувани от макроикономическата нестабилност и усложненията на процеса на кредитиране, поясняват от "Кампари", цитирана от ТАСС. Общата печалба на компанията в света през периода от януари до юни се е увеличила с 10,5% до 757,9 милиона евро. Продажбите в Русия са 1% от общия оборот на концерна.
Продукцията на Gruppo Campari, основана през 1860 година се продава в над 190 страни. Компанията има 14 завода и 4 винарски комплекса по целия свят и има собствена дистрибуторска мрежа в 16 страни. Портфолиото на Gruppo Campari има над 45 търговски марки напитки. Акциите на компанията майка Davide Campari-Milano S.p.A се търгуват на италианската фондова борса. /


