ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Катрин Зита-Джоунс е твърдо решена да стартира своя собствена лайфстайл марка, като разшири съществуващата си колекция "Casa Zeta-Jones".
50-годишната актриса обяви плановете си да пусне в продажба следващата седмица гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим. В интервю пред неделното издание на "Дейли Мейл" тя каза: "Всичко, което съм създала, наистина е направено със страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората".
Звездата се надява, че новият й проект ще засили публичното й присъствие и ще й даде повече време, за да се "съсредоточи" и да обърне повече внимание на децата си - 19-годишния Дилън и 17-годишната си дъщеря Карис.
Марката на Катрин в момента продава спално бельо, възглавници и шезлонги. Звездата от „Маската на Зоро“ ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл "Goop" през 2008 година, пише "Дарик".