Китайска компания наема потребителите на чат приложение като дистрибутори
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Китайският електронен гигант Haier има за цел един милион души да продават продуктите му през следващата година чрез най-популярното чат приложение в страната WeChat, пише CNET. Фирмата стартира онлайн кампания миналия месец и вече е наела 100 хиляди дистрибутори чрез функцията Weishang на WeChat, която позволява на 500-те милиона активни абонати на приложението да продават стоки един на друг.
Според материал на South China Morning Post засега инвестицията носи успех на компанията, чиито продукти включват смартфони, таблети, умни часовници, телевизори и др. Резултатите от бизнес инициативата може да повлияят на подобни мобилни приложения като WhatsApp, Viber и Kik.
Китайските потребители рекламират стоките, които продават на контактите от мрежата си чрез функцията за обновяване на статуса Moments. Оторизираните дистрибутори на Haier получават най-малко 2 процента, се посочва в публикация на Want China Times. Реализирането на продажби не е свързано с първоначална инвестиция, тъй като Haier доставя поръчките на купувачите директно от складовете си.
Компанията използва WeChat, за да разшири присъствието си в Китай, където вече има десетки хиляди търговски обекти. Притежаваното от Tencent приложение за чат WeChat е най-голямото в Китай с 500 милиона активни потребители по данни от месец март. За сравнение WhatsApp има 700 милиона, Kik – 200 милиона, а Viber – 249 милиона активни потребители.


