Клиенти: "Технополис" продава дефектни лаптопи - отказва да ги ремонтира, въпреки че са в гаранция

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Клиенти на "Технополис" се оплакват от някои порочни практики на веригата магазини за бяла и черна техника, особено що се отнася до обслужването на гаранциите на закупените уреди.
ПИК попадна на няколко мнения в интернет на недоволни потребители на магазините, които не само описват подробно проблемите си, но и се заричат повече да не купуват уреди от тях.
Представяме на вашето внимание две от мненията, отнасящи се до проблеми с едни от най-скъпите стоки в подобни вериги, а именно - преносимите компютри. Публикуваме ги без редакторска намеса:
Първият клиент е имал главоболия с преносим компютър Sony Vaio:
"Закупих преносим компютър Sony Vaio от Технополис. След 5 дни установявам, че след изключване от контакта, компютърът не работи. Минава събота и неделя и в понеделник съм във веригата, която уж гарантира спокойни покупки и качество. Обяснявам им ситуацията, а те 'Оставете на ремонт'. Според Вас как мога да оставя компютър на една седмица на ремонт, нали с него работя. Той е нов, а на ремонт. Обаждам се на отдел рекламации от където ми обясняват 'Г-жо, то и на 1 ден може да се случи'. След което вземат компютъра ми за рекламация, сега ще го изпращат до не знам си къде и ще го връщат и след половин месец евентуално ще мога да ползвам моя НОВ, повреден компютър. Не само, че нямат сервиз, замяна, компенсация. Аз инсталирах 10 програми на стойност 500 лв. Които щели да се изтрият. А специалиста, на който платих за времето прекарано в инсталации? Отговорът е 'На всеки може да се случи дори първия ден, ние само продаваме'. Да знаете, ТЕХНОПОЛИС само продават. После Вие се оправяте. Аз повече няма да стъпя там. Препоръчвам Ви горещо - не го правете и Вие. Те разчитат на това, че нищо няма да стане. Ако се случи - КРАЙ!"
Втората клиентка се е натъкнала на непреодолими проблеми с лаптоп Acer:
"На мен ми се случи нещо подобно-дори и по-лошо.На 01.06.2011 година закупихме лаптоп Acer от магазин на Технополис в гр.Добрич.Още като нов лаптопа даваше постоянни аварии - в рамките на 2-3 месеца два пъти му преинсталирахме уиндоус, докато накрая се оказа, че му е изгоряла РАМ паметта.В края на 2012 година-лаптопа е с 2 години гаранция,му изгоря хард диска и беше ремонтиран на23.11.2012г. В началото на 2013 година пак му изгоря хард диска.На 06.01.2013 година го носим в магазина с искане рекламацията ни да бъде удовлетворена със замяна,а не с ремонт,но в магазина ни беше отказано под претекст, че сервиза отговаряли за това.Според мен не е нормално нов лаптоп на стойност 999 лева да дава такива аварии през месец. (...) В магазина на Технополис - Добрич поисках да разговарям с някой началник отговарящ за това,но от рекламации ме изпратиха на касата.От там служителка звъня продължително по телефона,но накрая никой не й отговори............На 01.06.2013 г. изтича гаранцията на лаптопа и тогава ще трябва през месец да плащам за ремонт на този БОКЛУК за който съм дала 999 лева.Вчера ми се наложи да кача информация от мемори карта на лаптопа,но уви и това не работи. Трябва ли пак в рамките на година и половина да го нося на ремонт за ЧЕТВЪРТИ ПЪТ!?
Агенция ПИК е готова да публикува и становището на "Технополис" във връзка с мненията на клиентите им.

