Клиент: "МТел" ми съдраха кожата с роуминга! Измамници са, карат ме да плащам разговори, които не съм водил!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Редовни клиенти на "МТел" подават заявления, с които се отказват от услугите на мобилната компания, защото подозират, че сметките им се надписват безцеремонно. Голяма част от разочарованите са на мнение, че мобилният оператор ги лъже и с разговорите в роуминг, които им излизат доста по-солено, отколкото предварително обявените примамливи тарифи за минута, пише в социалните мрежи и форума на ПИК.
Ето какво разказва един от възмутените от "МТел". Публикуваме го без редакторска намеса:
"Здравейте! Проблема е следният. Имам една карта на Мтел, която не съм използвал два месеца. Причината е, че бях в чужбина и нямах роуминг. Прибирам се тук, разбира се телефона ми е спрян и отивам да го плащам. Имах няколко разговора преди да замина.
С изненада обаче откривам, че от моята карта има провеждани разговори в този период, в който бях в чужбина на стойност сметките от предишните месеци. В офиса ми казват, че не знаят и те как стават тези неща. Обаждам се на *88, от където пък ми заявяват, че те нямало как да са сигурни, че аз реално съм бил в чужбина и наистина не съм говорил. Изкарват ме шизофреник.
Казвам им добре, дайте поне да видя с кой съм говорил и те ми казват, че първо трябва да си платя, а после ще ми покажат с кой съм говорил. Демек аз с плащането си се съгласявам със сметката. А пък те, като си платя сметката, щяли по разговорите да видят, дали съм бил в чужбина или не, в зависимост от това дали разговорите са в роуминг или не са. Пак обяснявам на нежния глас в телефона, че роуминг тази карта НЯМА, а тя беше с мен в чужбина така, че няма и начин някой друг да я е ползвал, а и не беше включена в телефон, защото там си купих от местните оператори друга карта.
Накрая ми заявяват, че и в чужбина съм могъл да си платя сметката, защото имали няколко вида плащания, пък и винаги е можело да накарам някой да отиде да ми плати сметката. Явно прелюбезната служителка говори на изуст, защото предмета на разговор не беше дали има или няма кой да ми плати сметката, а защо има разговори, при положение, че не е говорено от картата, при което лентата се пуска отначало и се повтаря, как тя нямало как да знае дали реално съм бил в чужбина.
Реших да не плащам изобщо на "МТел" и повече никога няма да им стана абонат. Убеден съм на 100% че изобщо нямат понятие кой колко говори, защото преди се е случвало, от друга карта да правя по голяма сметка от обичайното и пак да си идва обичайната фактура. Така че с "Мтел" сме 1:1.
Но ме издразни това, че ме правят на луд, че щом имам някакви надписани разговори в тяхната система, (която беше сумати време развалена), значи лъжа, че съм бил в чужбина, като чели те са стояли на границата и са броили кой кога и къде отива.
За мене Мтел са си изнудвачи и щом те казват, че имаш да плащаш, значи имаш, а ти дали си говорил или не си говорил, това няма значение и трябва да имаш наистина сериозно доказателство, че те мамят и тогава "хихи извинете станала е грешчица". Обаче ако оспориш нещо, те нямат доказателство, че си говорил освен някакви съчинения от тяхна страна, които те ги имат за доказателство, че чак и по това ще съдят дали някой е бил в чужбина или не, при положение че си има паспорти, визи и на тях си пише ясно човека кога е излезнал и кога се е върнал.
А съм и сигурен, че ако им покажа паспорта, ще кажат, че няма как да са сигурни, че картата е била в мене.
Абе изобщо държат се с хората като с малоумници, като чели сме толкова тъпи, да не знаем кога къде сме ходили и какво сме правили.
Това, е, благодаря на прочелите и внимавайте с "Мтел".


