ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
След инцидента в тунел „Ечемишка” последваха уволнения и оставки в Агенция „Пътна инфраструктура”. Въпросите обаче остават - какво е състоянието на тунелите в цялата страна и защо не са взети мерки за предотвратяването инциденти.
Сигнали за неизправност на съоръженията са подавани многократно през годините. Това потвърждава и бившият директор на „Магистрална полиция” полковник Красимир Занев.
По думите на бившия директор трагедията в тунел „Ечемишка” е очакван, защото от Агенцията не са реагирали на нито един от подадените от него сигнали, съобщава Нова телевизия.
На територията на магистрала „Хемус” има четири тунела.
Отиваме в най-близкия до София тунел по магистрала „Хемус” – „Витиня”, ремонтът на който започна през 2016 година. Тогава експерти заявиха, че като по чудо в тунела, който не е бил ремонтиран от 27 години, досега не се е стигнало до срутване и сериозен инцидент.
Според полковник Занев в работещото платно на тунела също има неизправности.
Тунелите на територията на магистрала „Хемус” не са достатъчно осветени, а въпреки освежителните ремонти, могат да се видят пукнатини по стените.
Преди повече от година фасадна плоча на мост на магистрала „Хемус” падна върху движещ се автомобил и рани водача.
Тогава от Агенция „Пътна инфраструктура съобщиха, че надлезът не е ремонтиран от 40 години.