Кампанията “Просто кажи „ДА“ на „Пещерска“ подкрепя създаването на повече български семейства
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Българите се женят все по-често. Броят на сключените бракове през миналата година е рекорден, отчита НСИ. През миналата година в страната са регистрирани 28 593 юридически брака, което е с 1790 повече от 2016 г. За последно бум на сключени бракове е имало през 2005 г. Създаването на семейство и отбелязването по традиционен начин с голям празник е каузата, зад която застава и ракия „Пещерска“, научаваме от инициативата www.justsayyes.bg. За трета година марката организира конкурса „Просто кажи „Да“. Цифрите на желаещите двойки да участват също се увеличават. В предните две издания са се включили общо 1223 двойки, а броят на всички участници достига 10817 човека.
„Много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят“, отчитат организаторите. Наградите в конкурса на „Пещерска“ са по 5000 лв. за три от двойките, както и безплатно фото и видео заснемане и алкохол за самата сватба. Конкурсът продължава до 5 август на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg.
Желаещите да вземат участие се регистрират на сайта на конкурса. Условието е да планират сватба през септември-декември 2018. Двойките качват описание за своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат и заснето видео, това им носи бонус точки. Съдържанието трябва да е оригинално, за да е по-голям е шансът за подреждане сред финалистите за голямата награда. „Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим традициите ни мотивира да организираме третото издание на „Просто кажи „Да!“. В последните две години кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките у нас искат да се оженят, но често са ограничени от финансови спънки. Затова искаме да ги подкрепим. Щастливи сме, че „Пещерска“ е намерила своето място в отбелязването на традиционните празници и се консумира отговорно в специалните моменти за всяко семейство.”, коментират от компанията-производител VP Brands International.
На сайта www.justsayyes.bg могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви на VP Brands International и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина.


