ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
„Снапчат” отбеляза 43% ръст в печалбата за третата четвърт на годината, достигайки 298 милиона долара. Въпреки това потребителската база на приложението продължава да се смалява.
Компанията, собственик на „Снапчат”, зави, че има 186 милиона потребители, които използват апликацията всекидневно, за третата четвърт на годината. Това е с 1% по-малко от предишната четвърт, когато беше съобщено, че приложението има 188 милиона редовни потребители, съобщава "Холивуд рипортър", цитиран от БГНЕС.
Изпълнителният директор на компанията приписва спада на потребители основно в групата на използващите „Андроид” устройства, като допълни, че компанията му работи по нова версия на приложението точно за тази операционна система.
Въпреки че има по-малко потребители, приложението печели повече от тях. Приходите за този период са нараснали с 43% до 298 милиона долара, което е повече от предсказаното от страна на „Уолстрийт”.
По-рано тази година компанията представи нов дизайн за „Снапчат”, което изнерви доста от редовните потребители. Промяната беше с цел да се направи разделение между съобщения и публично съдържание. По-рано този месец от компанията представиха режисирани предавания. Инвеститорите все още не знаят дали това ще помогне на приложението привлече обратно потребителите, които продължава да губи.