ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Лиъм Нийсън се класира пред Пиърс Броснан като най-въздействаща звезда в рекламите, съобщи Асошиейтед прес. Нийсън и Броснан имат еднакъв резултат от 94 точки, но Нийсън е по-влиятелен за продажбите, пише БТА.
Класацията е направена от компанията "Нилсен", която изготвя телевизионните рейтинги на базата на рекламите от първите три месеца на годината. Тя е взела предвид доколко харесван е участникът, неговата разпознаваемост, влияние и други фактори. Матю Макконъхи също се е представил добре.
Лиъм Нийсън е участвал в реклама на фирмата за видеоигри Supercell Games. Положително отношение към него имат 78 процента от американците, които го разпознават. Пиърс Броснан и Матю Макконъхи са участвали в реклами на автомобили.
Джеф Бриджис се откроява сред знаменитостите по влияние сред феновете.
Добре в класацията за въздействие в рекламите са се представили също Дженифър Гарнър, Натали Портман, София Вергара, Джим Парсънс, Денис Хейсбърт, Джей Кей Симънс.