ГОРЕЩО
Италианският „Република“ гърми: Олигархът Божков е притежавал незаконно 300 древноримски артефакти
Радев обяви: Връчва първия мандат след Нова година
ПЪЛНА ИЗЛАГАЦИЯ! Костадинов и Пейков пак събраха погледите в пленарна зала - Рая Назарян прекъсна заседанието заради крясъци и обиди (ВИДЕО)
ДЪНОТО! Хора на "Правосъдие за всеки” и на БОЕЦ се млатят помежду си на мижавия протест пред Съдебната палата (ВИДЕО)
ТЪНКИ СМЕТКИ! Ето ги плановете на Радев за бъдещата му партия
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Първи с новата услуга са заведенията на американската верига за бързо хранене в Швеция.
препоръчано
Общо 31 филиала от 36 000 ресторанта в света вече обслужват клиентите си, като е възможно и резервирането на маса по интернет. Това съобщиха от компанията и изтъкнаха, че по този начин ще спестят опашките пред касите.
„Искаме да предоставим на най-верните ни клиенти един невероятен момент, когато за първи път пробват Maestro Classic”, изтъкна маркетинг директорът на McDonald's в Швеция Джеф Джакет.
На фона на спадащите продажби веригата вероятно търси начини за препозициониране и борба с конкуренцията, коментираха анализатори, цитирани от световните агенции.
Полиция погна мигранти, самонастанили се в изоставено училище в Испания
11905
преди 4 часа
Откриха огромни подземни тунели в Южна Америка и то построени не от хора
30644
преди 12 часа


