BG EN

Минималната запата ще стане 460 лева на 1 януари 2017 г.

BG EN
ЧАС ПИК

Минималната запата ще стане 460 лева на 1 януари 2017 г.

6270
на 01.12.2014
Минималната запата ще стане 460 лева на 1 януари 2017 г.
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Минималната заплата в страната скача до 460 лева. Това обяви финансовият министър Владислав Горанов след днешното заседание на Министерския съвет. Решението е взето след няколкодневни преговори между синдикатите, работодателите и двамата министри - на социалната политика и на финансите.

Преходът ще бъде осъществен плавно в общо 4 етапа. Първите два вече са публично известни - от 1 януари 2015 година 340-те лева стават 360, а от 1 юли 2015-а 360-те се вдигат до 380. На Министерски съвет днес са приети още два етапа. От 1 януари 2016 година минималната заплата ще нарасне от 380 до 420 лева, а от 1 януари 2017 - от 420 на 460 лева.

"Ще се създаде предпоставка за доходите на най-ниските длъжности и ще се отговори на очакванията, че постепенно ще се върви към увеличаване и приближаване на минималната към средната заплата", уточни финансовият министър Владислав Горанов.

препоръчано
Бомба x
Сезонът на Везните и балансът на късмета Сезонът на Везните и балансът на късмета
ПИК TV x
ЕДИНСТВЕНО В ПИК TV! Васил Грудев разнищва бюджета на Радев: Разочарованието е голямо. За сектор Земеделие са прекопирали текста от август. През януари идва нов скок на цените на храните (ВИДЕО) ЕДИНСТВЕНО В ПИК TV! Васил Грудев разнищва бюджета на Радев: Разочарованието е голямо. За сектор "Земеделие" са прекопирали текста от август. През януари идва нов скок на цените на храните (ВИДЕО)
ново
Днес: 2
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК