ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Едноименният моден бранд на Виктория Бекъм е претърпял финансова загуба от 10,2 милиона британски лири през 2017 година, съобщава Контактмюзик, цитирана от БТА.
44-годишната бивша певица от "Спайс гърлс", която се пренасочи в модния бизнес, лансира своя бранд през 2008 г.. За 2016 година г-жа Бекъм отчете загуби от 8,2 милиона паунда, предава Нова. Това е доста парадоксално, като се има предвид, че модната й къща увеличи продажбите си, като общите й приходи се увеличиха от 36,4 на 42,5 милиона британски лири през 2017 г..
Брандът на бившата спайска продължава да трупа загуби, отбелязва сайтът, въпреки финансовата инжекция от 8,5 милиона паунда, която тя получи от съпруга си Дейвид Бекъм през 2016 година. Виктория обяснява загубите със значими инвестиции за бъдещи проекти и със сформирането на нов ръководен екип на фирмата.