ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Още 6 чисто нови коли, чакат своите щастливи собственици на 15 май 2015 г.!
Идеята за повишаване на индекса на щастие на българите, посредством най-ефикасното познато лекарство – смеха, е в основата на нестандартната рекламна кампания, която веригата ресторанти Нарру започна по случай своята 20-та годишнина.
Кампанията се радва на изключително внимание и одобрение, не само според цифрите, говорещи сами по себе си, но и според обратната връзка от клиентите на ресторантите.
За два месеца, чрез телевизия, кампаниятадостигна 93% от зрителите или 3,003,156 са хората, които чуха 30-секундния смях на 5 любими български звезди, с който кампанията “Аз съм Нарру” цели да зарази с позитивно настроение.
Излъчените рекламни спотове в пет от най-рейтингови радио станции NJOY, Radio Energy, БГ радио, Radio 1 и Fresh, пък са слушани от над 700 000 различни слушатели.
Кaмпанията в интернет медиите, отново e показала изключителни резултати – импресиите са над 5 034 907, като от тях над 120 000 посетители са заинтригувани и са кликнали на банери, които да ги отведт до www.igra.happy.bg.
95 000 сасе включили активно в кампанията, посетили са сайта на Нарру и са се забавлявали с публикуванитевидеа, вицове, снимки и цитати. Повече от половината от тях (50 000) го посещават редовно.
5350 са изпратените вицове, снимки и цитати, като много от са минали одобрението на журито и са публикувани на страницата.
Организаторите на кампанията създадоха специално място на сайта www.igra.happy.bg, което с неоценимата помощ на всички ентусиасти, повярвали в силата на смеха, се превърна в дом на щастието и доброто настроение, където всеки може да открие нещо забавно, което да усмихне деня му. Място, което е “душата на компанията” и ежедневно зарежда с най-ценното гориво - позитивната енергия.
“Ние от Нарру винаги сме вярвали, че доброто настроение и добрата храна са в основата на щастието и се стремим ежедневно да ги предлагаме в нашите ресторанти, така че “бодването” в Нарру освен вкусно, да е и весело преживяване за цялото семейство. С тази кампания разширихме дейността си и извън ресторантите и провокирахме хората да се смеят повече, защото смехът е здраве и щастие. Искаме да благодарим сърдечно на всички, които ни повярваха и станаха наши автори. Нашето професионално жури има много работа по селектирането на най-добрите предложения, но това е работа, която върши с усмивка всеки ден. ” - казва Теодора Попова, изпълнителен директор на веригата ресторанти Нарру.
Кампанията продължава още месец и всички участници имат шанса, не само да повишат собственото си настроение и да заразят околните с него, но и да спечелят една от останалите 6 коли Toyota Auris Hybrid, които са голямата награда, осигурена от Нарру. Първата щастливка, чието име беше изтеглено на Световния ден на щастието 20 март е Миглена Пейчева от Стара Загора и тя вече пое по пътя на доброто настроение със своя “хепимобил”.
Ресторанти Happy усмихват клиентите, чрез наръчници за щастие и смях, забавни рубрики по Happy телевизия, макети на звездите, участвали в рекламата (рекламните лица на кампанията). Всяка седмица клиентите получават и нова порция смях - специални листoвки с вицове, снимки и цитати, изпратени от самите участници в играта на Happy на www.igra.happy.bg.


