BG EN

Нарру – отнасяме се със служителите си като с любими клиенти

БЪЛГАРИЯ ДНЕС

Нарру – отнасяме се със служителите си като с любими клиенти

20545
на 09.07.2016
Нарру – отнасяме се със служителите си като с любими клиенти
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Най-голямата и бързоразвиваща се верига  ресторанти Нарру Bar&Grill за 8-ма поредна година е „Любима марка“ на клиентите. Стремежът на компанията е да получи същия приз и от служителите си, защото те не само са лицето, но и нейното сърце.

препоръчано

 Когато преди повече от 20 години се основава веригата Нарру, консултант на бизнес стратегията ѝ става един от най-успешните американски предприемачи в областта на ресторантьорството. Той „завещава“ на компанията своите четири златни правила, които продължават да се спазват и до днес. Те, както всяка работеща формула, са прости, но ефективни.

Правило първо: за да е успешна една марка, трябва да е щедра и да дава повече, отколкото обещава.

Правило второ:  успешната марка е позитивната марка – усмивката, оптимизмът и честното отношение нямат цена.

Правило трето: успехът изисква търпение, задълбочено изследване на желанията и вкусовете на клиентите и внимание към детайлите. 

Правило четвърто: здравето на компанията започва отвътре, затова инвестицията в служителите не само като пари, а и като отношение, е от първостепенна важност.

 

Днес Нарру Bar&Grill е най-голямата и успешна верига ресторанти, еталон за изграждане на стабилен и постоянно растящ бизнес с изцяло българско участие. Не случайно компанията е една от трите, избрани от сп. „Форчън“ като положителен пример за инвестиционния климат в България. В Нарру работят над 2500 души на средна възраст под 30 години. Само управителите и мениджърите рязко „покачват“ възрастовата граница, защото политика на компанията е да промотира вътрешно служителите си и да им дава възможност за кариерно развитие до най-високите нива. Повечето мениджъри и управители имат поне 10 години стаж зад гърба си в структурата на Нарру, а  ниското текучество на кадри, под 10% за средните и високи позиции,  е сигурен белег за стабилността на компанията.

„Предизвикателство е да се работи с млади хора, защото темпераментът им е динамичен, те искат всичко да се случва тук и сега, а бъдещето им изглежда прекалено далеч. Имат страхотна енергия, но ние трябва да направим така, че да я канализираме в правилна посока и да ги мотивираме да се учат и да развиват потенциала си“ – коментира директорът на отдел „Човешки ресурси“ Аглика Адамова, самата тя енергична и красива млада дама, но вече със солиден опит зад гърба си.

Младежкият дух е отразен и в политиката на компанията – освен задължителните за всеки голям работодател пакети, включващи гъвкави бонусни схеми, допълнително здравно осигуряване, преференции при теглене на заеми, отстъпки към големи вериги магазини, безплатен транспорт и безплатно настаняване, в Нарру е разработена активна и атрактивна програма за кариерно развитие, квалификация и забавление на служителите. Всеки желаещ може безплатно да се обучава в различните модули на Метро Академия или като бонус да изучава чужд език, предлагат се специализации за готвачи в рамките на компанията, провеждани от водещи специалисти от България и чужбина в лабораториите на Нарру, където се изготвят всички менюта на ресторантите от веригата. За сервитьорките са осигурени преференциални цени и ваучери за посещение на фризьор, а всички служители могат да ползват отстъпки за фитнес. Забавлението е приоритет в политиката на Нарру, за да бъде усмивката запазен знак на компанията. Национални състезания по рафтинг, пейнтбол, футбол, традиционни летни и коледни партита, билети за концерти и събития са неотменна част от „календара“ на служителите.

„С всяка наша активност се стремим да радваме освен клиентите и екипа си. Например, в скорошния ни съвместен проект с предаването „Като две капки вода“ някои от най-обичаните български звезди станаха сервитьори „под прикритие“ в Нарру и това беше насочено както към клиентите на ресторантите, които получиха за десерт добро настроение,  така и към нашите служители, за които срещата с любмците им от екрана на живо, и то на собствен терен, беше истински празник, документиран със стотици весели доказателства в социалните мрежи. Много е важно да се чувстваш удовлетворен, спокоен и щастлив в работата си, защото, както статистиката сочи, повече от 70% от времето си съвременният човек прекарва на работното си място. За нас Нарру е място на неограничените възможности. Стига човек да обича да работи, вярвам, че тук може да сбъдне мечтите си,  да започне при нас и да се пенсионира в Нарру с усмивка на уста“ – завършва разказа си за компанията г-жа Адамова, самата тя широко усмихната.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно
ПИК TV x
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО) Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ново
Днес: 0
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК