ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Няколко години последователи, фенове и антифенове на Наум Шопов се питат защо заряза медицината и се отдаде на реклами, инфлуенсърство и "Ергенът". Отговорът е банален - заради лесни пари, които при това са в изобилие.
Синът на Христо Шопов завърши медицина, но така и не придоби права да работи като доктор.
Наум е сред инфлуенсърите, които се стараят най-много при представянето на продукта, монтирането на клипчетата и визуалното представяне. Това не можем да му отречем. Той влага доста пари в техника, личи си, че го прави с удоволствие, но е и добре платен.
Пробивът на Наум дойде с ролята в хитовия сериал "Откраднат живот" - именно тя го направи известен. В инстаграм той има над 180 000 последователи, а в комбинирани платформи дори 217 000. Шопов получава около 1200 лв. за един рекламен пост в социлната мрежа, а когато е с половинката си Теа, оценките на хонорара скачат значително, научи "Уикенд".
Приходите на двамата идват основно от реклами в социалните мрежи и достигат около 45 000-50 000 лв. месечно. Съдържанието им е предимно семейно, лайфстайл, здраве – релевантно и близко до аудиторията.



