Неактивни талони на верига за хранителни стоки вгорчиха коледния пазар на потребители

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Когато поради технически или други причини потребителите не могат да ползват за определен период предоставените от веригите за хранителни стоки талони за отстъпки, валидността им трябва да бъде удължена за времето, в което те са били недостъпни. Това обясни пред БНТ основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова.
Тя съобщи, че най-честите проблеми по време на коледните празници са свързани с продажбата на хранителни стоки. Един от тях е, че клиентите на верига са били лишени от възможността за определено време да ползват талоните за отстъпки, които имат в своите електронни карти.
„Талоните имат срок на валидност. Обикновено той е една седмица, някои са с по-дълъг. Но, ако потребителят е отишъл точно в този обект, защото може да ползва талоните, а една от уредбата в залата или на касата научи, че не може, това е нелоялна търговска практика. В случай че търговецът не може да осигури използването на тези талони, то тогава трябва да информира потребителите и да им даде възможност за удължаване на валидността им с времето, за което не е било възможно те да се ползват.- Това би било разумно и би било справедливо“, разясни още тя.



