ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
52 немски медии излязоха с материали, в които посочват успехите на Пловдив в привличането на инвестиции. Това става в резултат на кампанията на Община Пловдив и Германо-българската индустриално-търговска камара в немските медии, която имаше за цел популяризирането на Пловдив като атрактивна инвестиционна дестинация.
По темата пишат водещи онлайн вестници в Германия, сред които Der Tagesspiegel, Berliner Morgenpost, Online Focus, както и един от най-големите ежедневници в страната - Süddeutsche Zeitung.
Редица финансови и бизнес портали също са разпространили възможностите, които Пловдив предлага за инвеститорите, предава Радио "Пловдив".
Пловдив е индустриален лидер в България с над 70 000 професионалисти и е вторият IT и аутсорсинг център в страната с над 7000 служители в бранша, се отбелязва в публикациите.
“Германия е водещата страна, от която идват чуждестранните инвестиции в Пловдив и за нас е важно да присъстваме с положителни материали в немските медии, коментира зам.-кметът по бизнес развитие Стефан Стоянов.


