BG EN

Още ИСТИНИ И ФАКТИ за погрома от розовата секта в транспорта на София

Акценти

Още ИСТИНИ И ФАКТИ за погрома от розовата секта в транспорта на София

67118
на 08.01.2025
Още ИСТИНИ И ФАКТИ за погрома от розовата секта в транспорта на София
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Общинският съветник с категорична експертиза по темата в СОС Карлос Контрера изважда още факти и истини за разгрома в транспорта на София, предизвикан от управлението на розовата секта на кмета Васил Терзиев, на Борис Бонев и компания.

препоръчано

Ето какво пише Контрера на стената си във Фейсбук:

Всичката Мара втасала в градския транспорт, а от лилавото НПО Спаси София пищят за нощния транспорт. Няма такива безсрамни и лицемерни типове.
Кой управлява транспорта на София?

Отговарям - Спаси София чрез техния заместник-кмет Илиян Павлов! В резултат от това "мъдро" и "експертно" управление основни градски линии се разредиха, имаме интервали по 40 и кусур минути на автобусни линии, хората висят по спирките.

Ще дам пример с вечерните курсове на линия 85, например. Линия 72 също е в определени периоди на деня с интервали на движение над 25-30-40 минути, а е тежко натоварена линия. Линия 111 беше намалена с 5 коли по заповед на зам.-кмета на Спаси София. Обаче в това не виждат проблем, а виждат проблем в това, че искаме да спрем 2 от полупразните, да не кажа празни, нощни линии!

Давам малко числа, защото за разлика от Спаси София боравя с показатели и параметри, а не с лозунги.

Линия Н3 - среднодневно за 2024 г. за април е возила на ден по 41 човека, за май - 60 човека, за юни - 70 човека, за юли - 68 човека, за август - 60 човека, за септември - 55, за октомври - 70, а за ноември - 71.

Линия Н4 - среднодневно за 2024 г. за април 81 души на ден, а за ноември 2024 г. - 97 души на ден.

За периода 11.2023 г. до 11. 2024 г. общо превозени пътници 167 544. Това са четири линии с курсове на всеки час. Има градски линии, които превозват в пъти повече пътници, но логиката на спасителите е, че вместо да подобрим тях, трябва да бухаме милиони левове, за да возим средно на ден по 60-70 човека по линия Н3, например!

Когато си в криза, а градският транспорт е в такава в момента, оптимизираш процесите, засилваш основните линии, които извозват огромен брой пътници, а не държиш линии, които са слабо натоварени и за които нямаш нито водачи, нито автобуси. Спасителите твърдят, че предложението за спиране на нощните линии било лобизъм за такситата. И колко точно от тези 60 души средно на ден по линия Н3, примерно, ще се качат на такси? А и да се качат - на фона на 5000 таксиметрови автомобила в София това точно каква тежест има? Въобще страшни глупости, страшни!

След като съсипаха целия градския градски транспорт, не знам как спасителите имат наглостта да се обаждат, вместо вкупом да си подават оставките и да се скрият в дън земя!

Сподели:
Бомба x
ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Скорпионите да не пътуват, Стрелците да обърнат внимание на семейството ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Скорпионите да не пътуват, Стрелците да обърнат внимание на семейството
ПИК TV x
САМО В ПИК TV! Бащата на Сияна: Потресен съм, че съдът пусна срещу 5000 лв. убиеца на полицая Георги. Когато караш с 60 км над ограничението, това си е живо убийство (НА ЖИВО) САМО В ПИК TV! Бащата на Сияна: Потресен съм, че съдът пусна срещу 5000 лв. убиеца на полицая Георги. Когато караш с 60 км над ограничението, това си е живо убийство (НА ЖИВО)
ново
Днес: 65
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК