ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Синдикалистите настояват за конкретни мерки, които да се предприемат за оздравяването на железопътния сектор. Стратегия за оздравяване има, но липсва финансова и институционална помощ, смятат те. Външно финансиране е необходимо за Холдинг БДЖ, а за Товарни превози са нужни реформи, които да намалят загубата, заяви министърът на транспорта Ивайло Московски.
Към момента за 2016 г. задълженията са 245 млн. лв. за целия холдинг БДЖ. задълженията към банките намаляват след започнатите реформи през 2010 г. Московски заяви, че не е обсъждано да се правят съкращения. Хората могат да бъдат прехвърлени и пренасочени, а целта е да няма хора, които да загубят работата си.