Подсказаха на Борисов с каква предизборна кампания може да занули окончателно "Продължаваме промяната"

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Промяна в подхода на предизборната кампания, която се задава, препоръчаха на ГЕРБ и на техния лидер Бойко Борисов, за да постигнат още по-добър резултат срещу ППДБ.
А кампанията чука на вратата, след като в следобедните часове на днешния ден от ГЕРБ официално съобщиха чрез изявление до медиите, че няма да подкрепят втория и третия мандат при никакви условия.
"Аз не зная дали ще има следващи предсрочни избори, но всичко води натам. А ако е така, с консервативния си, традиционен и малко скучен подход, бих препоръчал на ГЕРБ рязко различна предизборна кампания. Ама рязко и то решително. Тази кампания не трябва да бъде насочена само към къткане и ухажване на твърдия електорат, него вече си го имате. Но проумейте, че хората са уморени и искат ясни послания от решителни лидери и затова са се запътили към Радев", пише в послание до ГЕРБ журналистът Евгени Петров в социалната мрежа.
"Нещо повече, това поведение ви е познато и печелившо. Мога да го оприлича с оня епизод от преди доста години, в който Борисов и Плевнелиев като регионален министър изправени пред една карта обясняваха колко, откъде и за какъв срок ще има магистрала. И спечелиха хората. Точно тази магистрала /магистрали/ в Южна България промениха половината от страната, а "лошият" Дянков с постната пица силно съветваше за премахване на дисбалансите със Северна България и така Хемус стана основен транспортен приоритет.
Излезте и кажете за парите по ПВУ и точно къде ще отидат, кое и къде и кога ще се построи. Така разбират хората грижата за тях самите, а не чрез папагалски лозунги и шаблонни до втръсване уверения.
И само позитивни послания. Обществото се задъхва до колабиране от омраза и реваншизъм. Просто им разкажете добрата приказка, която реално може да се сбъдне. Тя липсва ужасно.
В този смисъл цялата кампания трябва да премине на релсите "Ние ще направим" срещу безличното "в името на хората" и "Те, опонентите са лоши". Това отдавна се знае от твърдите електорати. Слогънът с надграждането беше добра, бих казал превъзходна идея, но и тя трябва да се надгради Целта ви не са те, а периферията, която само чака обективни, смислени и изпълними обещания. Дайте им ги!", добави Петров.
Публикацията му бе харесана от пиарът на Борисов - Севделина Арнаудова.

