Проверяват British Airways и Ryanair за нарушаване на потребителското законодателство
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Британският орган по конкуренция заяви, че разследва дали Ryanair и British Airways са нарушили потребителското законодателство, като не са предложили възстановяване на суми за полети, които клиентите не са могли законно да предприемат по време на пандемията, съобщават световните агенции, цитирани от Нова телевизия.
British Airways предлага ваучери и резервация с друга дата, Ryanair предлага само презаверяване на билета, но и двата превозвача отказват възстановяване на суми, съобщават от британския орган за конкуренция и пазари.
От националния превозвач твърдят, че през цялото време са действали законно. От Ryanair пък приветстваха започнатата проверка и уверяват, че и до сега при определени случаи са връщали средства. Андреа Кочели, главен изпълнителен директор на регулатора заяви, че подхождат с разбиране към трудностите на авикомпаниите по време на пандемията, но това не трябва да бъде за сметка на потребителите.
Органът настоява незабавно да бъде въведена практика за връщане на суми по неизпълнени заради ограниченията полети. Писма са изпратени и към British Airways и към Ryanair, чиито официални становища се очакват.


