ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Продажбите на персонални компютри са достигнали нива от 123,9 млн. броя през второто тримесечие, което е ръст от 14% на годишна база. Apple продължава да доминира този сегмент и разполага с 14% дял в него, като успява да изпревари с около 780 хил. броя Lenovo. HP и Dell също отчитат увеличение на показателите си през този период, твърдят данните на анализатори от Canalys, предаде Digitimes.
Глобалните доставки на таблети са намалели с 5% и достигат до 48,4 млн. броя, като Apple и Samsung са отчели спад в продажбите на моделите iPad и Galaxy. Двете компании заедно притежават 46% от този сегмент, но популярността на устройствата им продължава да се свива особено в Централна, Източна и Западна Европа. Aнализаторите са на мнение, че водещите производители на таблети трябва да променят стратегията си, ако искат да подобрят присъствието си в индустрията.
Според тях в момента тази пазарна ниша се е озовала в същата ситуация, в която попаднаха класическите лаптопи преди няколко години, когато започнаха да навлизат все повече смартфони и таблети на пазара. Потребителите вече се нуждаят от много по-мощни устройства, за да изпълняват ежедневните си задачи, а интереса им към 7-инчовите модели е по-голям от всякога. Друг важен фактор, който се отразява на продажбите и е цената, която в повечето случаи продължава да е твърде висока е основното заключение на Canalys.
Новият бранд RevoPad, обаче успява да се справи с всички тези предизвикателства и продължава да жъне голям успех на българския пазар. Компанията ни предоставя възможността да работим с мощни смартфони итаблети, които се продават на цена, която определено ще ви изненада. Достъпните устройства на RevoPad са прекрасен пример за това как съвременните устройства могат да бъдат мултифункционални и достъпни за максимален брой потребители.
Източник: digital.bg


