BG EN

ПЪРВО в ПИК! Вълна от недоволство заля "Мтел"! Клиент изригна срещу нова подла схема на оператора!

ЧАС ПИК

ПЪРВО в ПИК! Вълна от недоволство заля "Мтел"! Клиент изригна срещу нова подла схема на оператора!

88756
на 10.01.2016
ПЪРВО в ПИК! Вълна от недоволство заля Мтел! Клиент изригна срещу нова подла схема на оператора!
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Безкрайно недоволна клиентка изригна срещу "Мтел". Причината е, че преминала от предплатена услуга към абонаментна без знанието и съгласието й. Възмутената абонатка е огорчена от отношението на телекомуникационния гигант. Вижте от какво точно се оплака тя (без редакторска намеса):

препоръчано

"Здравейте,

Бих искала да се оплача от изключително некоректното отношение на служителите Ви. Използвам Prima и скоро след като в понеделник 04.01.2016 я заредих с 10.00 лв., получих съобщение от Вас, че в момента разполагам с малко над 8 лв., както и друго, в което бях уведомена, че съм преминала към нов тарифен план срещу такса от 2.50 лв. Когато днес се върнах в същия офис, за да поискам обяснение защо ми се удържа такса, при условие, че не съм била уведомена предварително и не съм давала съгласието си, Ваш служител ми обясни, че трябва да съм получила смс във връзка с тази промяна, като тя е автоматична за всички абонати, използващи Prima.

Беше ми показана брошура, според която "всеки настоящ клиент на Прима може да се възползва от най-новите и актуални Прима предложения", но в която никъде не е споменато, че тази услуга се активира АВТОМАТИЧНО. Откога "може да се възползва" е равносилно на "ще се възползва" (и дори без знанието и съгласието си, както е в моя случай)?

Смятате ли, че коректният начин да уведомите свой клиент за промени в тарифния му план, за които се таксува допълнително, е чрез смс?! Смятате ли, че например един възрастен човек, който не може да отваря, камо ли да чете смс, ще разбере защо му се удържа такса за нещо, за което не е давал съгласието си? Смятате ли, че след като промяната вече е в сила, не е нужно Вашите служители да уведомяват клиента, че вече е преминал, oтново подчертавам - автоматично, към нов план? 

Служителят (Силвия Петрова, "Bulgaria Mall"), при когото заплатих 10.00 лв., не пропусна да ми предложи да премина към абонаментен план, но някак му убягна да ме информира за въведените промени. Това определено не е начинът, по който ще задържите своите клиенти. Освен това, не забравяйте, че благодарение на тези същите клиенти ВИЕ съществувате повече от 20 години.

Компанията Ви трябва да се стреми да подобрява обслужването си и подобно отношение е меко казано недопустимо. Не е редно потребителите Ви да бъдат смущавани рано сутрин в почивен ден, за да им бъде предложена поредната нова оферта. Още по-нередно е да си спестявате обаждания, с които бихте могли да ги уведомявате, че използваният в продължение на над 8 години план се променя. Не е редно клиентите да бъдат прехвърляни автоматично на тарифен план, който е по-нерентабилен (от 0,11 лв./мин. на 0,25 лв./мин. към семейство и приятели).

Самата аз работя в сферата на услугите и по мое лично мнение когато клиентът е имал неприятен опит с предлаган продукт, е редно служителят да прояви разбиране и емпатия, да покаже, че ще направи всичко възможно, за да помогне за разрешаването на ситуацията. Не намирам обяснението за удържаната ми такса: "Трябва да сте получили смс" за адекватно!"
 
Oт "Мтел" се извиниха за причиненото неудобство, но обясниха, че всичко, което се е случило, е в реда на нещата и е заложено в договора.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 11 декември: Девата да не си и помисля за пътуване през граници, Козирогът го дебне КАТ САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 11 декември: Девата да не си и помисля за пътуване през граници, Козирогът го дебне КАТ
ПИК TV x
ТОТАЛЕН ШОК! Ивайло Мирчев се закани да реже главата на министъра на енергетиката (ВИДЕО) ТОТАЛЕН ШОК! Ивайло Мирчев се закани да реже главата на министъра на енергетиката (ВИДЕО)
ново
Днес: 3
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК