Разбиха на пух и прах социологията на "Маркет линкс": Голямата лъжа продължава да ни вкарва в балона си
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Вкарва ли ни социологията по най-безсрамен начин в балона на големите си лъжи само дни преди вота за национален и европейски парламент на 9 юни - това коментира политическият наблюдател Калина Андролова.
Ето какво пише тя на стената си във Фейсбук:
"Маркет линкс" и Добромир Живков с тенденциозно представяне на прогнози за изборните резултати в дните непосредствено преди вота. Голямата лъжа продължава да ни вкарва в балона си. И то по най-безсрамен начин. Обслужващата социология е като сънотворно за избирателя, тя го приспива, указва му какво да сънува и той се строява по тези прогнози.
Какво общо има "Синя България" с "Възраждане"? Абсолютно нищо. Обяснението на този екранен господин, че ГЕРБ и ПП/ДБ щели да имат по-висок вот за евроизборите отколкото за НС, е, че имали партийни ядра. И забележете, щели да гласуват и за двата вида избори. Страшни глупости!
Какво е ядрото на ПП, че не се е сещам? Разпадащо се, случайно събрано множество. ПП структури нямат, той за ядро говори. На следващо място, тези, които отидат до урните да гласуват, така или иначе ще гласуват и за евроизборите. Никой няма да отиде да гласува за българския парламент, а да пропусне европейския. Гласувайте, за да намалите тежестта на купения и корпоративния вот!!!
И веднага оправданието на "Маркет линкс" за неточността е, че тези резултати са от миналата седмица и около 10% още не са взели решение за кого ще гласуват. Тоест какво ни казва Добромир Живков? Абе, предлагаме ви тези резултати от оня ден, но да знаете, че те ще се променят, и няма да са точно тези, защото, видите ли, 10% ще бъдат подвижно разпределени върху тези резултати!!!
Браво, г-жа СОЦИОЛОГИЯ! Измислили сте и как да защитите фалшивото представяне, като след това ще поясните, че хората в последния момент са хвърлили зарове за кого да гласуват. Фалшивата социология е инструмент за подвеждане. А съвестта на социолозите е отдадена на аутсорсинг, някой им произвежда резултатите за своите цели. Слава Богу, че са множество агенции, но тук пак идват продажните телевизии, които колаборират с чуждия интерес и са се подложили за активна платформа по невиждан начин.
Киборги, лишени от свободна воля. Телевизиите и социолозите пасат овцете, така както се случи, когато домъкнаха пепетата на власт. Сега малко по-умерено, все така подредено. Купуването и продажбата на изборни гласове в България е стигнала невиждани размери, затова и не се разгарят особено много дебати, защото големите партии нямат особен интерес да влизат в дебати и да ескалират политизиране. Големите партии потискат политизирането, по-ниска активност, по-голяма тежест на контролирания вот. Но партиите имат по-малка вина. Огромната вина е на невежото население, което продава своя вот за някой лев.
Такова падение няма другаде в Западна и Централна Европа, но скоро може и там да се появи с обособяването на гето-квартали. Вероятно у нас това се дължи на гето-общностите, управлявани през локални тартори. Така че не можем да очакваме умни дебати, които да разкриват на населението сериозните проблеми и решения. Имаме потискане на емоцията, създаване на системна апатия и безхаберие у гражданите, обособяване на елементарна телевизионна пропаганда, която допринася за отвращението и пр.
Системата се подхранва от неучастие! Затова участвайте, независимо за кого ще гласувате! Нека не позволяваме вотът от менталното гето да контролира нашата действителност.


