ГОРЕЩО
САМО В ПИК! В Стара Загора е страшно - хиляди се събраха, за да поискат стабилност в държавата (ВИДЕО/СНИМКИ)
Радослав Ревански ексклузивно пред ПИК: Хиляди хора от всички етноси има на площада в Белица! Провалените политици от ППДБ нескопосано ни обвиняват, че вадим етническата карта (ВИДЕО)
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Огромни протести в цялата страна в защита на стабилността - вижте какво се случва в Кърджали и Белица: Делян Пеевски е лидерът на народа (ВИДЕО)
Vivacom отключва всички ТВ канали и дава пълен достъп до EON през най-празничния период за годината
Fibank представи традиционния си благотворителен календар в подкрепа на художествената гимнастика
Производителят на спиралата за мигли - "Диор" бил наклеветен от конкуренти
Рекламата на новата спирала за мигли на "Кристиан Диор", чието лице е Натали Портман, бе забранена във Великобритания, защото компютърна програма изкуствено увеличила ефекта, съобщи в. "Индипендънт". Решението е на Администрацията по рекламните стандарти на страната. Производителите от световноизвестната козметична компания се оправдават, че не са обърнали внимание на неестествения обем на миглите на Портман след компютърната обработка и не са искали да заблудят потребителя. Едновременно с това се разбра, че оплакването е било подадено от най-големия конкурент на "Диор" - френския козметичен гигант "Л'Ореал". През февруари контролният орган по рекламите забрани реклама на крема против бръчки на "Л'Ореал", защото авторите чрез Фотошоп превърнали 41-годишната Рейчъл Уайз в тийнейджърка.препоръчано


