ГОРЕЩО
СКАНДАЛЪТ СЕ РАЗРАСТВА! Калашниците заграбили общински имот в Ботунец
ЛЮБОПИТНО! Велислава Петрова с подробности за среща във Външно с Митрофанова - ето каква позиция е заявила България и какво е поискала отсреща руската посланичка
ДОТАМ Я ДОКАРА: Иво Мирчев удари дъното, щом и любимите му "Господари" му се подиграват (ВИДЕО)
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ! Няма да има драма с имунитета на Ангел Георгиев. Депутатът от "Възраждане" се отказва от него
ПИК TV! Шефът на КЗП оповести с какви нарушения се сблъскват в магазините и попадат ли под ударите им и големите търговски вериги (ВИДЕО)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
препоръчано
Ралица Добромирова, Пловдив
Ново международно проучване върху свойствата на рибеното масло показва, че жените, които редово приемат рибено масло, са по-малко застрашени от развитието на рак на гърдата. В изследването са взели участие здрави жени на възраст между 50 и 76 години.След анализ на връзката между риска от онкологичното заболяване и хранителните навици, учените стигнали до извода, че при жени, които редовно консумирали риба или са приемат рибено масло под формата на добавки, рискът от рак на млечната жлеза е с 32% по-малък. Предполага се, че антитуморният ефект на рибеното масло се дължи на високото му съдържание на омега-3 и омега-9 мастни киселини.
Внимание! Скок на случаите на „ходеща“ пневмония
75163
на 30.11.2024
Доц. Мангъров: Политическата криза е по-страшна от новия вирус „Флирт“
44528
на 01.08.2024
Съветите на проф. Чирков за кръвно бетон в жегите
63735
на 28.06.2022
Учени от Харвард: Къпането с гореща вода пази от инсулт и инфаркт!
40021
на 19.04.2022


