Сащисан клиент на "Фантастико": Не мога да повярвам какво направиха, след като им върнах развалена руска салата!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Крайно възмутен клиент на "Фантастико" разказва за случка, която се е развила в един от магазините на хранителната верига - този на бул. „Симеоновско шосе” № 87 в столицата.
От разказа на мъжа, който запазва самоличността си анонимна, става ясно, че той е бил редовен клиент на веригата. Но че занапред ще преосмисли дали да пазарува от нея.
"Не за първи път закупих пикантна салата на „Денито” от тяхната витрина. Днес когато я отворих се оказа, че е вкиснала и мирише неприятно. Реших да отида в магазина, за да направя рекламация. В магазина управителката я помириса и с пренебрежение ме попита „Как сте разбрали, че е развалена?”. Аз спокойно отговорих, че е кисела и си получих парите обратно" - така започва разказът на потребителя, в който до този момент няма нищо необичайно
Изненадата идва впоследствие: "Дотук всичко беше приемливо, докато не отидох да взема сирене от същата тази витрина и не се отвратих от гледката. Моята кутия със салатата беше в ръцете на момичето зад витрината и тя изсипваше съдържанието й в обратно в купата със салатата за продан!!!".
"Това е безобразно… Просто нямам думи… Как е възможно подобно нещо?!", възкликва клиентът.
В края на разказа, описан в сайт за потребителски мнения, мъжът все пак изразява надежда, че от сигнала му ще има някаква полза и веригата ще обърне внимание на състоянието на продуктите, които предлага.


