Вход
София
Времето в София 21 o C

СИГНАЛ ДО ПИК: Абсурден и шокиращ казус с "Теленор" - начислиха над 3 хиляди лева на клиент, пратиха му сметката на Община Димитровград

СИГНАЛ ДО ПИК: Абсурден и шокиращ казус с "Теленор" - начислиха над 3 хиляди лева на клиент, пратиха му сметката на Община Димитровград

на 21.08.2019
77274
10
СИГНАЛ ДО ПИК: Абсурден и шокиращ казус с "Теленор" - начислиха над 3 хиляди лева на клиент, пратиха му сметката на Община Димитровград
Автор: ПИК
21.08.2019
10
77274

За абсурден и шокиращ казус с Теленор разказа в мейл до ПИК клиентът Георги Атанасов от Варна. Мъжът получил баснословна сметка за телефон и при запитване му отговорили, че е навъртял интернет трафик в роуминг. Действително Атанасов е бил в чужбина за една седмица, но отрича да е навъртал каквото и да било, както и да е говорил изобщо по телефона. Пред ПИК клиентът на мобилния оператор отговори, че няма договор за безлимитен интернет в роуминг с компанията, за да му се начислява подобна сметка. Вместо обяснение, клиентът получил сметката на....община Димитровград. Нямам обяснение защо ми пратиха тази сметка, нямам нищо общо с нея, не мога и да си обясня това нещо, питам се дали и моите данни не са пратени погрешка на друг, коментира той. 

Ето какво разказва той за проблемите си с мобилния оператор: 

На 25.07.2019 г., установих, че всичките ми мобилни номера са спрени от Теленор, за което не бях уведомен по никакъв начин. Наложи се да звъня на оператор, който ми съобщи, че са спрени поради фактура на стойност 3744,24 лв. Същият ми каза, че най-вероятно е станала техническа грешка и ме посъветва да подам жалба, която се подава чрез сайта на Теленор.

На другия ден 26.07.2019 г. получих отговор, като ми бе съобщено, че съм „ избрал да ползвам мобилен интернет в роуминг без лимит......“ и съм бил информиран със съобщение.

Това тяхно твърдение не отговаря на истината, тъй като по никакъв начин не съм избирал ползването на мобилен интернет в роуминг без лимит и няма никакво съобщение, което да потвърждава казаното от оператора.

Също така ме информират, че при включени мобилни данни напълно било възможно да се генерира интернет трафик, който се бил таксувал съгласно обявените цени за мобилен интернет в роуминг.

Сагата не приключва до тук.

Написах им втора жалба, като подробно обясних, че не съм съгласен с тяхната теза, тъй като фактите и доказателствата са други. Написах, че двата текста не кореспондират помежду си и са взаимоизключващи се. И кой текст е верния?

"Вие сте се отказали от лимита за мобилен интернет в роуминг и сте избрали да продължите да ползвате мобилен интернет в роуминг без лимит до следваща фактура...."

или

"... При включени мобилни данни напълно възможно е да генерира интернет трафик, който се таксува съгласно обявените цени за мобилен интернет в роуминг."

Помолих ги незабавно да коригират създалата се грешка от тяхна страна, тъй като и самите текстове от написания от тях имейл го потвърждават.

На 01.08.2019 г., получих поредния абсурден отговор от оператора Теленор ведно с прикачен файл – (Spravka Obshtina Dimitrovgrad. Pdf

Имейла, който получих от Теленор на 01.08.2019 г., бе с още по абсурден и шокиращ отговор ведно с прикачен файл – справка за издадените фактури на Община Димитровград. 

Този имейл, бе със заплашителен характер, като ми се оказва натиск да платя сумата. Мобилният оператор Теленор ме принуждава и клевети, че съм ползвал услуги, за които по никакъв начин не съм давал съгласие и не съм уведомен съгласно Европейските регламенти и съгласно сключения договор с тях.

Некоректно ме принуждават да платя за услуга, за която не съм давал съгласие и което е в противоречие на всички Европейски регламенти. А прикаченият файл, който ми е изпратен на 01.08.2019 г. по електронната поща, го потвърждава и е факт, че мобилният оператор, каквото си иска това прави с потребителите .

Като доказателство, че съм ползвал „мобилен интернет в роуминг без лимит....“ по техните твърдения, ми е изпратена справка за издадените фактури на Община Димитровград (Spravka Obshtina Dimitrovgrad. pdf), която съдържаща конфиденциална, лична и защитена информация на Община Димитровград. В тази връзка зададох няколко въпроса на Теленор:

Това означава ли, че справката, която получих е за мен и Вие трябва да ми възстановите сумата от 2 630.21 лв.?

Това означава ли, че Вие системно допускате грешки и моите лични данни са станали достояние на други физически и юридически лица?

Това означава ли, че това е практика на компанията Ви, като доставчик на услуги?

Как ще коментирате следното изречение, което сте написали в имейла?:

„Ако това не Ви устройва може да ни пишете, за да прекратим процеса по изключението и да заплатите цялата дължима сума“. (Забележка: трябвало да платя първоначално една вноска от 260 лв.)

Това е вид заплаха, принуда, изнудване и клевета, които са обект на наказателното право. Опитвате се да ме подтикнете към съгласие (Ако това не Ви устройва....), за нещо, за което не съм уведомен и не съм дал съгласие.

Най-големият парадокс е, че Вие ме уведомявате с конфиденциална, лична и защитена информация на Община Димитровград, като прилагате доказателство, относима към настоящия казус?

Уведомявам Ви, че ще направя обществено достояние настоящия казус......

Ето това написах в третата си жалба, отговор съответно не получих.

Към настоящия момент няма произнасяне по казуса от Теленор, а на 20.08.2019 г. получих СМС, че сметката вече е набъбнала на 3801.83 лв. Съответно днес вече съм със спрени мобилни номера.

Ето това е да си частен оператор в България. Абсурдите, на които Теленор подлага своите потребители преминават всякакви граници! Все пак Теленор трябва да е наясно, че малко или много е институция у нас и трябва да спазва както европейското така и българското законодателство, а не да подлага на такива абсурдни изпитания клиентите си. И най-вече предоставяйки, като доказателство конфиденциална, лична и защитена информация на Община Димитровград.

Кажете ми това не е ли пълен, ама пълен абсурд?

С уважение: Георги Атанасов

Сподели:
Напиши коментар »
(10)
1
Всеки ден от А1 и Виваком ме атакуват по телефона за нови оферти. Това е телефонен тероризъм. Моля, вземете мерки.
2
Точно тези дни ми изтича договора с този Теленор.Преди две години ми натовариха "служебно" месечната вноска,понеже отказах "промоциите" им със по-висока месечна такса.Поисках заявление за излизане като абонат от този оператор.Хъката-мъката оставиха ме на същата месечна вноска.Сега съм твърдо решен да ги напусна,след като договора ми изтече.Само че не знам къде да се прехвърля.За сега жена ми и сина ми нямат проблеми с Vivacom,ама знае ли човек.Хвани единия,удари другия.
3
А1 са същите терористи.
4
Оо намерили къде да сигнализират милите. Тоя къде се жалва явно толкова му e куха кратуната че да го прави до ПИК. А и второ очевидно става дума за ПОПРАВИМА грешка което потвърждава първото ми твърдение че до ПИК сигнализират само малоумници и то за глупости
5
Дори и да си с прост телефон, излезеш ли навън се знае явно и наблъскват интернет услуги! Случи ми се и на моя позната също! Беше преди новогодишните празници, явно за да вземат бонуси! Бг служители го правят!
6
Malqki
7
Аз по същият начин си изпатих от Мтел преди няколко години.Натресоха ми сметка 864 лева и като започна едно заплашване,звънене по телефона посред нощ,постоянен тормоз.Опитах се да говоря с тях,молби подавах,къде ли не се опитвах да се оплача,но...нищо.Накрая ги изплатих на разсрочено плащане,защото вече бях получила и страхова невроза от тях.Абсолютни кожодери!
8
Мошеници . Преди три години тяхна служителка в кв Гоце Делчев, София, ме подведе да преподпиша нов договор в резултат на което получих сметка от 174 лв. Пусках жалби и нищо. Платих я. А на госпожицата все още й пожелавам да ги плати тройно и четворно . Съвест нямат , шом спят спикойно лъжейки по цял ден клиентите. За 100 -200 лв над заплатата и майките си ще продадат. Трябва да има пари за цигари, кафенца У мол-а. Естестено най-новя айфон да се снимаме от Гърция. За съжаление всички тези удоволствия на гърба ба клиентите , които са им платили почивките.
9
Този коментар съдържа нецензурно съдържание!
10
отговор на коментар
Извинявай, как точно те "подведе", не ти позволи да си прочетеш договора преди да го подпишеш или как точно? Плюс това ние като потребители имаме две седмици да се откажем без обяснения и неустойки и от услуги и от устройства. Истина е, че има хора, които изобщо не знаят като влезнат в офис за какви услуги подписват и с какви договори си тръгват. Аз лично познавам такива няколко. Лично аз никога за 15 години не съм бил с надписана сметка. При един и същ оператор е това, името няма да спомена, не ми е идеята да му правя реклама.
Вашето мнение
Код за сигурност:
Последни новини
Най-важното
Най-четени
Най-коментирани
За кого бихте гласували за кмет на София?
Общо гласували: 20040
архив

Дребничък интелектуалец се прибира вкъщи, а жена му в леглото с любовник.
Любовникът става от леглото и се оказва великан – два метра висок, метър широк. Интелектуалеца, вадейки пистолет:
- Добре е, че сте толкова голям, че съм забравил очилата в работата.

няма нови новини
Днес: 126
hot
най-четени новини в момента
сега
3088
четат ПИК
сега
четат тази новина
x
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV: Пълно единодушие за високите професионални качества на Иван Гешев в прокурорската комисия по атестиране и конкурси към ВСС (ОБНОВЕНА)
x
СВЕТЪЛ ПРАЗНИК: Имен ден празнуват три красиви имена, които обичат хората
x