СИГНАЛ ДО ПИК: А1 изнудва абонатите си с новия спортен канал - зрителите бесни
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Вбесени спортни фенове се свързаха с ПИК заради задаващия се скандал с новия спортен канал на А1 - "Макс спорт 3". На 23 октомври мобилният оператор пусна новия канал, по който ще излъчва най-интересните футболни срещи от Шампионска лига и първенствата в Испания и Италия.
И докато при останалите телевизионни оператори, за да получиш каналите, трябва единствено да заплатиш сумата от 4 лв. на месец, за абонатите на А1 това се оказа далеч по-трудна задача.
Футболни фенове, които използват услугите на А1, разкриват пред ПИК, че са принуждавани да плащат по-висока цена за спортния канал. Това обаче не е единственият проблем - ако зрителят все пак се съгласи да заплати по-високата цена, той задължително трябва да преподпише и нов 2-годишен договор, което го обвърза с оператора поне за поне още 24 месеца.
Абонатите на А1, които имат договор с оператора за телевизия и са го сключили преди 23 октомври, плащат по 2.99 за двата канала "Макс спорт 1" и "Макс спорт 2". Когато вчера беше пуснат и и новият спортен канал, на сайта на А1 излезе информация, че зрителите, които искат да гледат най-интересните мачове в Европа, ще трябва да активират нов спортен пакет на цена от 3.99.
Самото активиране става като първоначално се деактивира старият пакет и се добави новият. Така таксата скача само с 1 лев. Истински шок обаче са преживели абонатите на А1, когато установили, че това деактивиране и активиране на пакети може да се осъществи само чрез преподписването на нов 2-годишен договор. Опцията просто да доплатят 1 лев към таксата си, за да получат новия канал, се оказала напълно невъзможна.
Все пак от А1 обяснили на клиентите си, че може и да не подписват нов договор, а да си включат новия пакет с безсрочен абонамент, който е на цена от 7.99 лв. Така таксата за абонатите на мобилния оператор скача с цели 5 лева на месец.
Клиентите на А1, които се свързаха с ПИК, са категорични, че ще се обърнат и към Комисията за защита на потребителите, защото според тях подобно изнудване е недопустимо. По думите им операторът се опитва да ги задържи, като ги принуди да подпишат нови договори, ако искат да продължат да гледат световен футбол.


