Скандална рекламна кампания на „Бургер Кинг” в Белгия: Питат хората кого избират за крал-тях или действащия монарх
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Малко преди да стъпи в Белгия, американската верига от ресторанти за бързо хранене „Бургер Кинг” бе подложена на критика заради скандална рекламна кампания, съобщи Би Би Си. На специално създаден сайт, веригата от ресторанти предлага на белгийците да изберат за крал на страната си, като вариантите са два-действащият монарх Филип или „Кралят на сандвичите”.
Ако посетител на сайта гласува за крал Филип, следва ново запитване дали изборът му е правилен и напомняне, че крал Филип няма да приготви за който и да е храна, докато ресторантите правят точно това.
Кампанията предизвика остра реакция от кралското семейство в Белгия. Техен представител заяви ,че не одобряват такъв подход, при който името на Филип се използва за търговски цели.


