ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Само преди няколко седмици от Instagram официално потвърдиха, че планират скоро да включат реклами към профилите ни. Сега от компанията решиха да задоволят любопитството ни като ни покажат и как ще изглеждат бъдещите рекламните послания. Успоредно с това те потвърдиха, че те ще започнат да се появяват в акаунтите на територията на САЩ през следващата седмица, предаде CNet.
Можем да очакваме в кратки срокове след това да бъдат включени и към потребителските профили и в други държави по цял свят. Снимката, която те публикуваха е на първата реклама, която ще видим в Instagram и ще бъде последвана от множество други послания на партньорите на компанията. Сред най-интересните сред тях личат имената на PayPal, Adidas, Levi’s, Lexus, Burberry, General Electric, Starwood, Michael Kors, Macy’s и Ben & Jerry’s.
В горната част на всяка реклама ще виждаме надпис „Sponsored”, а като кликнем върху него ще видим повече детайли за съответното послание. Предвидена е и „Аbout Ads” секция, в която компанията ще използва информация за това от какво се интересуват потребителите в Instagram и Facebook, за да им предоставя реклами със съдържание, от което вероятно се интересуват. В заключение трябва да отбележим, че компанията успокои клиентите си, че изображенията и клиповете, които публикуват се притежават от тях и това няма да се промени с новата и маркетингова стратегия.
Източник: digital.bg


