ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Рекламите започват да доминират страниците във Facebook, като те вече се появяват навсякъде.
Според новата социална мрежа Ello това е много неправилно и Facebook печели парите си на гърба на потребителите.
Основателят на Ello Пол Бъдниц твърди, че социалните мрежи трябва да изглеждат по коренно различен начин.
Създадената от него Ello например обещава, че никога няма да използва реклами. Тя "няма да бъде зла" и няма да събира данните на потребителите и да търгува с тях.
Ello ще приема регистрации само с покани от вече регистрирани потребители.
Засега сайта не разкрива броя на потребителите си, но казва, че средно по 35 хиляди души на час заявяват желание да се регистрират.
При регистрацията потребителят трябва да прочете и да се съгласи с условията на ползване на Ello. В тях пише, че Ello няма да следи потребителите или да изпраща данните им на рекламодатели.
Ако потребителят не се съгласи с това, той ще бъде препращан към Facebook.
За момента Ello все още не предлага кой знае какви възможности. Потребителите могат да си направят профил и да следват други потребители подобно на Twitter и Facebook. Останалите функции все още се разработват.