ГОРЕЩО
Министерството на финансите публикува новия проектобюджет за 2026 г.
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ОСТАВА ОБЛАЧНО! Вали в планините, в Централна и Западна България. Над Странджа гърми (КАРТИ)
МВР да осигури свита за водача на бунта Мирчев, а за гостите на ококорения протест - Черепа и Бобокови, ВИП-зона с масички, напитки, топли завивки и газово отопление
ЦИРК БУШ ПАСТИ ДА ЯДЕ! От името на всички НЕпротестиращи връчваме оставката на Козилата Ерато
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Половината телевизионни реклами на продукти за ядене са на енергийни бомби, установи британско изследване. Били са проверени 1500 храни, предназначени за деца, които са били рекламирани по време на европейското първенство по футбол през 2012 г.
Половината от тях са съдържали над 500 калории на 100 грама. С такива продукти балансираното хранене е невъзможно, изтъква в своя доклад организацията “Фудуоч”.
Това е и една от причините хранителната индустрия харчи толкова пари за реклама и маркетинг тъкмо на лоши храни, които при нормални условия ще бъдат напълно пренебрегнати.
препоръчано


