BG EN

Три причини бизнесът да ползва социалните медии

Джаджи

Три причини бизнесът да ползва социалните медии

3380
на 28.11.2013
Три причини бизнесът да ползва социалните медии
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Когато социалните медии се появиха на сцената, специалистите по маркетинг прегърнаха горещо възможността да се свързват по-ефективно с аудиторията си. Въпреки това, за обикновения потребител, ползите от социалните медии никога не са били очевидни.

препоръчано

 

Широката публика трудно може да види защо социалните медии са важни за бизнеса, но те наистина са от голяма полза за много индустрии. Има резултати като пряко увеличаване на потенциалните клиенти, които може да бъдат постигнати с помощта на маркетингови кампании в социалните мрежи. Затова и бизнесът търси все по-ефективни начини, с които да „впрегне“ социалните мрежи.

 

Потребителите обаче виждат единствено риска, който те представляват за тях. А той е същият както и за бизнеса, тъй като „социалният“ аспект на тези мрежи от потребители, компании и медии води до показването не само на успехите, но и на неуспехите на дадена личност или компания, които могат да се обсъждат и споделят публично.

 

Така че е добре да се видят и ползите от социалните медии, които далеч надхвърлят този риск. Социалните медии ще продължат да променят поведението и вземането на решения от потребителите. Затова за всички е добре да се научат да използват наличните ресурси и да се възползват от невероятните възможности предоставени от социални медии.

 

От New York Times ни предлагат три разумни причини да искате да използвате социалните мрежи в работата си.

 

1. Намаляване на разходите

Ако се прилагат правилно, социалните инициативи могат да помогнат за намаляване на разходите. Социалните медии предоставят на бизнеса средства за увеличаване на обслужването на клиентите, спестяване на разходи и повишаване на удовлетвореността на клиентите.

 

2. Увеличаване на приходите

Обвързването със социални потребителите дава възможност за увеличаване на преките комуникация с потребителите. А те могат след това да влияят на другите при оформяне на становища и на свой ред – за разширяване на клиентската база и започването на нов бизнес.

 

3. Изграждането на търговската марка

Разработване на социален форум около един бизнес спомага за повишаването на  информираността относно търговската марка, както и за изграждане на нейната стойност. Можете да изграждате информираност за своите продукти чрез социални инициативи, което ще ви помогне и да надделеете над конкуренцията.

Източник: digital.bg

Сподели:
Бомба x
ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Скорпионите да внимават с парите, Рибите борят трудности с интуиция ХОРОСКОПЪТ НА АЛЕНА ЗА ПЕТЪК: Скорпионите да внимават с парите, Рибите борят трудности с интуиция
ПИК TV x
Проф. Георги Рачев с прогноза пред ПИК TV: Променливо време за празниците, дъжд, сняг и захлаждане след Коледа Проф. Георги Рачев с прогноза пред ПИК TV: Променливо време за празниците, дъжд, сняг и захлаждане след Коледа
ново
Днес: 9
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК