ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Може би сте забелязали, че в продължение на години всички компании – от най-големите корпорации до най-малките фирми – насърчаваха хората да ги ‘харесат във Facebook’. Това е така, защото откакто социалният сайт влезе в сърцата на милиони хора по целия свят, фирмите установиха, че имат нов евтин начин за достигане до настоящите и бъдещите си клиенти.
Много компании дори създадоха нови позиции и наеха служители, на които им беше възложено да управляват профилите на компаниите в Facebook и другите социални сайтове.
До скоро като че ли Facebook само наблюдаваше какво се случва без да се намесва, но тъй като на всички е ясно, че компаниите са готови да плащат за реклама във Facebook, вече се появяват и промени, които засягат бизнеса. През 2015 година можем да очакваме най-малко 3 промени във Facebook, които ще се отразят на бизнеса. Вижте кои са те според PC Mag.
А ако искате да научите повече, вижте информацията за тези пет начина да спрете рекламите във Facebook или за тези 7 трика за Facebook, които непременно трябва да прилагате.
Търсачката на Facebook вече ще може да се използва за откриване на конкретни публикации. Освен това Graph Search ще е достъпна и за iOS устройства. Досега Graph Search можеше да се използва само за търсене на конкретни хора. Търсачката позволяваше така нареченото контекстово търсене чрез въвеждане на няколко критерия за сортиране на потребителите. Новата функция позволява стандартно търсене по ключови думи, което ще дава допълнителни предложения от Graph Search. Например, при въвеждането на име на потребител търсачката автоматично ще предлага допълнителни думи от публикации, свързани с това име. Избирането на някоя от тях ще показва съответните резултати.
През последната година потребителите на Facebook не спряха да се оплакват от ‘атакуващата‘ ги реклама в любимата им социална мрежа. Ето защо компанията обяви, че слага край на спонсорираните публикации. Съществуващите спонсорирани съобщения ще бъдат трансформирани в друг рекламен похват, цялостната концепция на рекламите във Facebook ще бъде насочена към четири области – разположение, демографски данни, интереси и поведение на потребителя. По този начин рекламодателите ще могат да избират по-прецизно своята аудитория, което означава, че макар спонсорираните публикации да изчезнат, идеологията им остава непокътната.
Таргетирането например, ще е възможно на базата на работното място, образованието и семейния статус на потребителя. Ще бъде добавен и нов метод за подбиране на аудитория, който е специфичен според поведението на потребителя. Той ще включва информация за минали действия за покупка или склонност към такава на даден продукт.
Една от най-големите промени във Facebook е краят на ‘like gates’. Много страници във Facebook набират своята публика, използвайки тази сенчеста тактика, но новите промени в Facebook ще сложат край на това. Уеб страниците днес предлагат "безплатно" приложение, но за да го получите се изисква потребителите да "харесат" Facebook страницата на компанията. Харесването на страницата обаче дава достъп до страницата на потребителя в социалния сайт, а от там и до личната му информация. Ето защо Facebook забрани "like gates".
Източник: digital.bg