ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Орлин Горанов е впрегнал всичките си сили и чар, за да напълни банковата си сметка. Певецът, който си навлече гнева на редица светила в родната естрада със съмнителната си победа на певческия конкурс „Бургас и морето", е новото лице на широко популярни матраци у нас и лапнал 5 бона за рекламата им, пише "Слава". Плакатите на широко усмихнатия певец буквално наводниха столицата и могат да се видят под път и над път. В съчетания с билбордовете на Горанов, който продължава да рекламира и една от водещите фирми за кредити в България, спокойно можем да сложим на звездата прякора „Орлин от сутрин до вечер".
Злите езици пък веднага подшушнаха, че за да измести от мястото им Андрей Слабаков и жена му Ернестина Шинова, които доскоро обясняваха по няколко пъти на ден от малкия екран колко им е удобно да спят на матрака от мемори пяна, Горанов е лапнал тлъстия хонорар от 30 бона, и то само за едноминутното промо клипче.
„Този човек не си знае парите. Непрекъснато се бута навсякъде, където може, само и само да задели още някой лев. Не му ли е ясно, че така скоро ще омръзне съвсем на хората и никой няма да му обръща внимание на пеенето. Започва да се изтърква с тези опити непрекъснато да се самоизтъква. Ако иска да напомни за себе си, нека да го прави на сцената с микрофон в ръка, подобно на останалите си колеги", коментират възмутени бивши почитатели на застаряващия плейбой.