ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Huawei Consumer Business Group обяви финансовите си резултати за 2014 г. Общите продажби на годишна база са нараснали с 30% до 12,2 милиарда долара, преминавайки за първи път границата от 10 милиарда. Доставките са се увеличили със 7,8% до 138 милиона устройства за 2014 г., в това число 75 милиона смартфона, което представлява 45% годишен ръст.
„Нашата стратегия да се фокусираме върху продукти от среден и висок клас пожъна успех, като 2014 се оказа година на значителни постижения в редица сфери като проучване и развитие на продукти, разпознаваемост на марката, разработка на каналите и растеж на пазарния дял, който затвърди нашата трета позиция на глобалния пазар на смартфони. Глобалното влияние на нашата марка продължава да расте и Huawei става първата китайска марка, която влеза в класацията „Топ 100 глобални марки за 2014” на „Interbrand“, казна Ричард Ю, главен изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group.
През 2014 г. се увеличават доставките на смартфони от среден и висок клас, които са 18% от общите. Huawei P7, един от водещите премиум продукти на Huawei Consumer BG, беше доставен в тираж от 4 милиона броя само за 6 месеца след премиерата в Париж през май. В същото време от Huawei Mate7 бяха доставени над 2 милиона броя само за 3 месеца след пускането му на пазара през септември м.г.
Компанията отчита значителен ръст в приходите от откритите канали (включително и онлайн търговията), които възлизат на 41% от общите. До края на 2014 г. Huawei Consumer Business Group е отворил 630 специализирани магазина на марката ‒ фактори, които допринасят за подобряването на онлайн и офлайн пазаруването на потребителите.
Марката Honor, представена от Huawei през миналата година, също отбеляза добри резултати през 2014 г. Доставките на устройствата Honor достигнаха 20 милиона броя, от които над 8 милиона за Honor 3C, над 4 милиона за Honor 3X и над 3 милиона за Honor 6. До края на 2014 г. марката Honor е установила присъствие в повече от 60 държави и региони из цял свят.
2015 г. ще е година на стратегическо разгръщане за Huawei Consumer Business Group, през която ще използваме различните възможности в интернет, „Интернет на вещите“ и автомобилните мрежи, за да постигнем успехи в различните бизнес сфери, включително продукти, марка, маркетинг, канали, търговия на дребно и онлайн търговия, заявяват от компанията.