BG EN

Шест приложения, които улесняват работата в екип

Джаджи

Шест приложения, които улесняват работата в екип

8528
на 20.06.2015
Шест приложения, които улесняват работата в екип
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Днес, служителите във все повече компании са принудени да работят дистанционно. Закупуването обаче на сложен и скъп софтуер за управление на проекти не е възможно за голяма част от по-малките компании.

препоръчано

 

Това обаче влияе негативно на уменията за работа в екип, тъй като работата по всички процеси в компаниите днес са интегрирани в софтуерни инструменти. Затова и използването на правилния софтуер е от ключово значение за успехът на работното място.

 

Кои са най-добрите инструменти, които фирмите могат да използват за дистанционно сътрудничество между служителите? От PC World предлагат на вниманието ни 6 инструмента, които улесняват работата в екип. Ето кои са те:

 

Dropbox е един от инструментите, който предлага най-много възможностти за сътрудничество. Dropbox е съвместим с всички популярни десктоп и мобилни платформи. Всъщност, колкото повече се задълбавате в приложението, толкова повече функции ще се разкриват пред вас. Затова и поради голямата популярност и функционалност на Dropbox, милиони потребители вече използват услугата не само за лични нужди, но и за бизнес. Кликнете тук, за да разберете как може да получите допълнително безплатно място в Dropbox.

 

Понякога се налага няколко души да работят върху един и същ документ по едно и също време. С Google Docs можете да направите това много лесно. Този инструмент ви позволява да създадете онлайн документи, презентации и електронни таблици. При това дори не е необходимо да инсталирате софтуер – всичко се случва в браузъра или чрез мобилното приложение за iOS и Android.

 

Slack е услуга с десктоп и мобилна версия, чиято цел е да улесни комуникацията между членовете на един работен екип или просто група приятели. Можете да добавяте канали за всеки отделен проект или тема, за която говорите. Можете да споделяте файлове, снимки, документи, музикални файлове директно в приложението, защото поддържа редица интеграции с други услуги.

 

От основаването на компанията през 2003 година Skype се превърна в предпочитана форма на комуникация за повечето хора по света. Преди няколко месеца, Microsoft стартира нова услуга Skype for Business, която замени Microsoft Lync. Skype for Business обединява познатия интерфейс и начин на работа на Skype с характерната за Microsoft Lync корпоративна сигурност, съвместимост и контрол.

 

Със Skype можете да имате видео чат само с 2-ма души безплатно. С Google Hangouts това ограничение отпада. Този инструмент ви позволява да провеждате видео-конференция с до 100 души безплатно.

 

Trello е перфектен безплатен инструмент за управление на проекти и разпределение на задачи, както за лична така и за екипна работа. Основното предимство е, че имате поглед над целия проект – всички задачи, които са завършени, над които се работи, и тези които трябва да се свършат.

Източник: digital.bg

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за последния понеделник на ноември: Ракът да не бърза със смяната на работното място, Лъвът да не е алчен САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за последния понеделник на ноември: Ракът да не бърза със смяната на работното място, Лъвът да не е алчен
ПИК TV x
Нидал Алгафари пред ПИК TV: Единственият възможен вариант е Атанасов председател на НС, а Борисов премиер. ППДБ е време да се примирят, че Пеевски е фактор в политиката (ВИДЕО) Нидал Алгафари пред ПИК TV: Единственият възможен вариант е Атанасов председател на НС, а Борисов премиер. ППДБ е време да се примирят, че Пеевски е фактор в политиката (ВИДЕО)
ново
Днес: 107
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК