ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Фирмата победител в обществената поръчка е собственост на Николай Мутафчиев и на Братя Мангасариян - Силвестър Силвестров и Владислав Петров. С решението на ЦИК те получават 54 хиляди лева без ДДС, а задачата им е да създадат "познаваеми и добре приемани логотип, слоган, визии и клипове за предизборната кампания".
Целта е до гражданите да стигнат ключови послания чрез аудио и видеоматериали, които ще им помогнат в ориентацията за предстоящия вот за "Дондуков" 2. Това не е първият договор на фирмата на Братя Мангасариян с ЦИК. На местните избори през 2015 г. компанията е взела 44 хиляди лева без ДДС, за да направи осем клипа. В тях се обяснява на избирателите как да гласуват за местна власт, как изглеждат бюлетините и избирателните списъци, както и как могат да гласуват машинно.