ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Яденето на пуканки в киното може да пести пари, твърдят германски учени, които направили изненадващо откритие. Изследвания показали, че похапването на пуканки пази зрителите от промиващата мозъка сила на рекламите и ги кара бързо да забравят имената на нови брандове, например, пише "Новинар".
И причината за това е не само, че храната отвлича вниманието от клиповете. Според изследователите, когато човек за първи път чуе ново име, устните и устата автоматично симулират произнасянето на това име.
Дъвченето на някаква храна обаче спира този процес на „вътрешна реч”, което от своя страна пречи на мозъка да запомни чутото и видяното в рекламата. Така зрителите могат да се предпазят от изкушаващото влияние на рекламите и да пропуснат някоя нова излишна покупка.


