ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В жестоката битка за клиенти автомобилните компании предприемат какви ли не трикове. Така производителят на луксозните коли „Бентли” възнамерява да обърне повече внимание на определена категория от своите клиенти. Става дума за заможните вегани, които очевидно са доста повече, отколкото можем да очакваме и оправдават инвестиция в специфична развойна дейност.
Британците казват, че особено в Калифорния голяма част от клиентите са попитали марката дали е възможно създаването на интериор, без използване на животински материали.
В отговор на това, инженери и дизайнери на бранда изследват възможността за създаване на кожи и материали от гъби, белтъчни вещества и други подобни.
Наскоро подобна идея имаше и „Форд”, който обяви, че изследва бамбука като материал, от който да бъдат правени различни детайли по интериора.