ГОРЕЩО
ОГРОМНА ТРАГЕДИЯ! Разбра се коя е студентката, загинала в ада край Бобов дол (СНИМКИ)
Нидал Алгафари пред ПИК TV: Само от ТОЗИ ЧОВЕК зависи дали ще има предсрочни избори. Политиката се опростачи, а младите стават жертва на манипулации (ВИДЕО)
СУПЕР ШОУ! Колтуклиева подгони Киро из коридорите на Съдебната палата. Пита го чуват ли се с Борисов (ВИДЕО)
ДВЕ ЖЕНИ НА РЪБА НА НЕРВНА КРИЗА! Козилата и Асен Василев стягат селфита за Тик-Ток (КУЛТОВО ВИДЕО)
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ! Съдия Дечев се отведе по делото срещу Петков и Божанов. Жандармерия продължава да пази Александър Йоловски и семейството му. Бившият министър пред ПИК: Надявам се на справедливост (СНИМКИ/ВИДЕО)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Купих си нов таблет от „Мтел“. След немного активно ползване той отказа да работи. От 20 дни го имам. Занесох го в офис на оператора. Писаха, брисаха куп бумаги. Пратиха го в сервиз. Срокът за отстраняване на повредата е 30 дни. През това време си тече таксата за нещо, което не ползваш.
Питам ги защо е така. А отговорът е: „Това е техника“. Тъй си и мислех, ама нещо не ми стои много коректна тая работа. На вас как ви се струва? Дори ми казаха, че може да си сложа картата на друг таблет.
препоръчано
Та се чудя дали да не си купя и един резервен.
Теодора ХРИСТОВА, Казанлък
Космонавтът Георги Иванов в траур
173126
на 04.12.2025
Алла Пугачова брои милион за палат край София
118512
на 27.11.2025


